Strona główna
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe 1/2024 - Świadczenie usług w zakresie BHP i PPOŻ na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w PieckachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe 1/2024 - Świadczenie usług w zakresie BHP i PPOŻ na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w PieckachSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe 1/2024 - Świadczenie usług w zakresie BHP i PPOŻ na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
Termin składania ofert / wniosków: 2024-01-22 15:00:00
Treść:
Piecki, 08.01.2024 r.
Zapytanie ofertowe 1/2024
Zamówienie o wartości poniżej 130 000,00 zł nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz.1605)
I ZAMAWIAJĄCY
Gmina Piecki- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki
NIP: 742-14-54-848
REGON: 004449636
Tel./ fax (89) 742-11-26
E - mail: gops@piecki.com.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Świadczenie usług w zakresie BHP i PPOŻ na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach obejmujące:
- przeprowadzanie szkoleń bhp pracowników: wstępne (ogólne i stanowiskowe) i okresowe oraz szkoleń p-poż. wstępne i podstawowe.
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- współpraca przy opracowywaniu oceny i dokumentowania ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym i zasadach ochrony przed zagrożeniami,
- wykonywanie czynności związanych ze zgłaszaniem wypadku przy pracy lub wypadku w drodze do i z pracy,
- sporządzanie dokumentacji wypadkowej, badanie przyczyn i okoliczności wypadku.
- informowanie o występującym ryzyku zawodowym,
- przekazywanie Zamawiającemu wniosków mających na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości,
- reprezentowanie Zamawiającego przed organami kontrolnymi,
- bieżące doradztwo w zakresie BHP i ppoż.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.01.2025r
IV. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WARUNKI:
- Posiadać uprawnienia do wykonywania w/w działalności lub czynności
- Posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia
V. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
- oferta, spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem ofertowym,
- oferta, została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi najniższa cena 100 %.
VI. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ
- Wypełniony formularz cenowo- ofertowy - załącznik nr 1
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 2
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
- Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na świadczenie usług BHP i PPOŻ”, lub adres e-mail: gops@ piecki.com.pl, do dnia 22.01.2024r. do godz.15:00 , liczy się data wpływu do GOPS.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której ogólny wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sporządziła: Izabela Gawrych
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy
- Klauzula informacyjna RODO
- Wzór umowy
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe 1/2024 - Świadczenie usług w zakresie BHP i PPOŻ na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w PieckachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe 1/2024 - Świadczenie usług w zakresie BHP i PPOŻ na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Gawrych |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-08 14:38:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sebastian Celiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-08 14:44:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Sebastian Celiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-09 14:36:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 98 raz(y) |