ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIECKACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Stanowisko ds. administracyjno-kadrowych i zamówień publicznych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2023-01-09

Ogłoszono dnia: 2023-01-09

Termin składania dokumentów: 2023-01-19 15:00:00

Nr ogłoszenia: -

Id ogłoszenia: -

Zlecający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) kandydatem może być osoba, która: spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 Ustawy o pracownikach samorządowych, 
 2) posiada wykształcenie średnie lub wyższe, preferowany kierunek m.in.: ekonomia, administracja, prawo 
 3) posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw kadrowych 
 4) posiada obywatelstwo polskie 
 5) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni praw publicznych 
 6) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciw mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciw działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa skarbowe 
 7) nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość programów i technik komputerowych, ze szczególnym uwzględnieniem edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych- pakiet Microsoft Office (Word, Excel), 
2) znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji przepisów w zakresie: 
 a) ustawy o pomocy społecznej, 
 b) ustawy Kodeks Pracy, 
 c) ustawy o samorządzie gminnym, 
 d) ustawy o pracownikach samorządowych, 
 e) ustawy o pomocy społecznej w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników 
3) komunikatywność, 
4) umiejętność pracy w zespole, w stresujących warunkach, pod presją czasu i różnorodności zadań, 
5) umiejętność wyznaczania priorytetów i dobrej organizacji pracy własnej, 2 
6) komunikatywność, sumienność, silna motywacja i zaangażowanie w powierzone obowiązki, 
7) umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowe m.in. PŁATNIK/CENZUS.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie spraw kadrowych i rozliczeń kadrowo-płacowych 
2) przygotowywanie dokumentacji, związanej z rekrutacją, zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, oraz osób zatrudnionych na umowach cywilno-prawnych, udział w komisjach rekrutacyjnych, 
3) kompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, 
4) prowadzenie innych spraw kadrowych w tym: 
-prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczeń umów 
-obliczanie wymiaru urlopu 
5) sporządzanie i wydawanie stosownych dokumentów na prośbę pracowników i urzędów, zaświadczeń o zatrudnieniu, 
6) prowadzenie ewidencji zaświadczeń lekarskich pozyskanej za pośrednictwem portalu ZUS-PUE, 7) aktualizowanie dokumentacji pracowniczej na podstawie obowiązujących przepisów prawa, 
8) prawidłowe prowadzenie dokumentacji RODO, 9) organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych za specjalistą ds. BHP, wydawanie skierowań na pracownicze badania lekarskie, 
10) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu kadr i administracji, 
11) składanie wniosków o organizację prac społecznie użytecznych i staży, praktyk 
12) organizowanie służby przygotowawczej pracownikom podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, 
13) wydawanie i prowadzenie rejestru delegacji służbowych, 
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącą oceny ryzyka zawodowego stanowisk pracy w Ośrodku, 15) prowadzenie ewidencji wyjść prywatnych i godzin nadliczbowych, 
16) sporządzanie kwartalnej informacji PFRON, 17) prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i spraw BHP 
18) prowadzenie rejestrów kierownika Ośrodka, regulaminów, instrukcji oraz list obecności pracowników, księgi wyjść służbowych i prywatnych, 
19)zabezpieczanie dokumentacji kadrowej z zachowaniem przepisów rozporządzenia RODO i ustawy o ochronie danych osobowych 
20)obsługa administracyjna, udzielanie wstępnej informacji interesantom z zachowaniem standardów obsługi interesanta 
21) obsługa programu kadrowego, programu Płatnik w zakresie wykonywanych obowiązków 22)przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji przetargowej, dokumentacji konkursowej na realizację zakupów i usług, prowadzenie rozeznania cenowego towarów i usług zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, 
23) sporządzanie przy współpracy z innymi pracownikami, planu zamówień publicznych 
24) udział w pracach komisji dot. wyboru najkorzystniejszej oferty zakupu towaru, usługi 
25) przyjmowanie korespondencji wpływającej do GOPS w wersji tradycyjnej oraz wpisywanie do księgi wysyłkowej korespondencji wychodzącej, dostarczanie do wysyłki lub do odbiorcy ( w zastępstwie za pracownika Punktu Kancelaryjnego) 
27) prowadzenie rejestru faktur i rachunków oraz przekazywanie pracownikom merytorycznym celem dokonania opisu zasadności dokonanego zakupu 
28) inne zadania zlecone przez Kierownika Gopsu 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca biurowa w wymiarze pełnego etatu na I piętrze budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor i drukarkę, środki łączności: telefon, internet. 
 
Czas pracy : od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 - 15.15 .

V. Wymagane dokumenty:

1) CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (świadectwa, dyplomy, certyfikaty), 
3) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), 
4) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 
5) oświadczenie o niekaralności, 
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
8) oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów W/w dokumenty muszą być opatrzone podpisem osoby przystępującej do naboru. Dokumenty nie podpisane nie będą rozpatrzone. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-01-19 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach (pokój nr 22) ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 stycznia 2023 do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do GOPS w Pieckach). Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Zasady rekrutacji: wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika GOPS w Pieckach. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gops.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć: - oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń, - zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.), zwanego dalej RODO informujemy, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki. 
1) W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych za pośrednictwem poczty email: iodo.gops@piecki.com.pl bądź kierując korespondencję na adres Administratora. 4 
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko ds. administracyjno-kadrowych i zamówień publicznych, Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych. 
3) Pozyskane dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną w oparciu o ustawę z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz na zasadach określonych w procedurach wewnętrznych. 
4) Pani/Pana dane nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność ich udostępniania wynikać będzie z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak ujawniane innym podmiotom na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Ośrodka, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach. 
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. 
6) ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana, narusza przepisy RODO,
7) podanie przez Panią/Pana następujących danych osobowych:
a) imię (imiona), nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie i przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 221 §1 ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. ( Dz. U. z 2022 poz. 1510 ze zm.),
b) obywatelstwo, potwierdzenie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na w/w stanowisku, informacja o zdolności do czynności prawnych, informacja o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz poświadczenie o niekaralności jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U.2022 poz. 530),
c) informacja o spełnieniu wymagań zamieszczonych w ogłoszeniu jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 13 ust. 2a ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U.2022 poz. 530), a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak spełnienia wymogów formalnych.
8) podanie przez Panią/Pana informacji dotyczących niepełnosprawności jest dobrowolne, lecz wymagane zgodnie z art. 13 ust. 2a ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U.2022 poz. 530) jeżeli zamierza Pani/Pan skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
9) podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych, niż wymienione w punkcie 8) i 9), jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, która może zostać przez Panią/Pana odwołana w dowolnym czasie. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Nowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-07 13:48:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Celiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-09 08:07:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sebastian Celiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-12 07:40:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1524 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony