ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIECKACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty Prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 20/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 20/2023

Szczegóły informacji

20/2023

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja:

Data podjęcia/podpisania: 2023-08-25

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i pod

Tytuł aktu:

w sprawie: powołania Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie:

Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 2240), oraz § 21 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach przyjętego Zarządzeniem Kierownika GOPS nr 20/2017 z dnia 17 października 2017 r., zarządzam co następuje:

Treść:

§1
Wyznacza się Pana Sebastiana Celińskiego (informatyka) na osobę pełniącą funkcję  Koordynatora do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach
§2
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
 
§3
Do współpracy z Koordynatorem do spraw zapewnienia dostępności powołuje się Zespół zadaniowy, w skład którego wchodzą pracownicy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej: 
  1. Pani Izabela Gawrych  (dostępność architektoniczna, dostępność informacyjno - komunikacyjna ) 
  2. Pani Dorota Chmielewska oraz Pani Justyna Bzura - Niksa (dostępność informacyjno - komunikacyjna)
§4
Wykonanie Zarządzenia powierza się Koordynatorowi Zespołu
 
§5
Traci moc zarządzenie nr 04/2023 z dnia 6 lutego 2023 r. Kierownika Gminnego Ośrodka  Pomocy Społecznej w Pieckach sprawie powołania Koordynator do spraw dostępności.
 
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
Kierownik
(-) Teresa Nowacka
« powrót do poprzedniej strony