ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIECKACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty Prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 20/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 20/2023

Szczegóły informacji

20/2023

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja:

Data podjęcia/podpisania: 2023-08-25

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Tytuł aktu:

w sprawie: powołania Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie:

Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 2240), oraz § 21 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach przyjętego Zarządzeniem Kierownika GOPS nr 20/2017 z dnia 17 października 2017 r., zarządzam co następuje:

Treść:

§1
Wyznacza się Pana Sebastiana Celińskiego (informatyka) na osobę pełniącą funkcję  Koordynatora do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach
§2
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
 
§3
Do współpracy z Koordynatorem do spraw zapewnienia dostępności powołuje się Zespół zadaniowy, w skład którego wchodzą pracownicy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej: 
  1. Pani Izabela Gawrych  (dostępność architektoniczna, dostępność informacyjno - komunikacyjna ) 
  2. Pani Dorota Chmielewska oraz Pani Justyna Bzura - Niksa (dostępność informacyjno - komunikacyjna)
§4
Wykonanie Zarządzenia powierza się Koordynatorowi Zespołu
 
§5
Traci moc zarządzenie nr 04/2023 z dnia 6 lutego 2023 r. Kierownika Gminnego Ośrodka  Pomocy Społecznej w Pieckach sprawie powołania Koordynator do spraw dostępności.
 
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
Kierownik
(-) Teresa Nowacka

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Nowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-13 11:52:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Celiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-13 11:53:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sebastian Celiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-13 11:53:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
166 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony