Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIECKACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. realizacji świadczeń wychowawczych

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

Wymiar etatu: 1/1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2016-02-25

Ogłoszono dnia: 2016-02-25 przez Teresa Nowacka

Termin składania dokumentów: 2016-03-07 15:15:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie nr 4/16

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia określone wymagania:
  1. Posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku
  4. Posiada co najmniej wykształcenie średnie;
  5. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
 
a) wykształcenie średnie lub wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
b) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym
b. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie wyższe: administracyjne, ekonomiczne
b) doświadczenie w pracy z wykorzystaniem programów komputerowych i systemu teleinformatycznego
c) doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku pracy związanym z obsługą klienta
d) preferowane doświadczenie zawodowe związane z przyjmowaniem, weryfikowaniem i rozpatrywaniem wniosków składanych w formie papierowej i w formie teleinformatycznej
e) preferowane doświadczenie zawodowe związane z realizacją programów finansowanych ze środków publicznych
f) doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu lokalnego oraz z administracją samorządową szczebla powiatowego i wojewódzkiego
g) znajomość i umiejętność stosowania przepisów;
  • ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci
  • ustawy o świadczeniach rodzinnych
  • ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o samorządzie gminnym
  • ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
h) umiejętność:
  • obsługi programów MS Office,
  • sporządzania strategii, analiz, prezentacji,
  • analitycznego myślenia, podejmowania decyzji,
  • pracy na programach komputerowych
  • obsługi klienta w systemie teleinformatycznym
  • posiadanie prawa jazdy kat, B
i) odporność na stres, stanowczość, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, asertywność,
j) preferowana znajomość zagadnień dotyczących EFS oraz innych źródeł finansowania zewnętrznego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego składanego w formie papierowej
b) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego składanego za pomocą systemu teleinformatycznego
c) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych
d) współpraca z urzędami administracji publicznej za pomocą min. systemów teleinformatycznych, w zakresie koordynacji realizacji świadczeń wychowawczych
e) samodzielne pozyskiwanie lub weryfikacja od organów podatkowych, emerytalno – rentowych oraz z rejestrów publicznych drogą elektroniczną lub pisemną, informacji niezbędnych do prowadzenia postępowania administracyjnego dot. przyznawania świadczeń wychowawczych
f) prowadzenie ewidencji wniosków, które wpłyną w formie papierowej oraz wprowadzanie danych do systemu elektronicznego
g) udzielanie stosownych informacji dla osób ubiegających się o przyznanie świadczeń wychowawczych, o trybie postępowania i uprawnieniach tych osób
h) przygotowywanie projektów pism, informacji, zaświadczeń i decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń wychowawczych
i) prowadzenie, zabezpieczanie i archiwizowanie ( w wersji papierowej i elektronicznej) dokumentacji świadczeniobiorców
j) przygotowywanie zapotrzebowania na środki finansowe przeznaczone na wypłaty świadczeń oraz sporządzanie list wypłat w/w świadczeń
k) sporządzanie analiz i sprawozdawczości z realizacji w/w świadczeń
l) prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń
ł) prowadzenie innych spraw wynikających z potrzeb pracodawcy, związanych min. realizacją świadczeń rodzinnych ( naliczanie składek ZUS od pobieranych świadczeń)
m) współpraca z pracownikami realizującymi świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, pracownikami socjalnymi i pracownikami księgowości GOPS.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługa sprzętu biurowego,
Umowa o pracę na czas określony od marca 2016 r. w wymiarze 1/1 etat.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,1%.

V. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV) zawierający szczegółowe informacje na temat doświadczenia zawodowego ( zakresu wykonywanych prac), posiadanego wykształcenia, kwalifikacji i stażu pracy,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
d) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy lub doświadczenie zawodowe
e) kwestionariusz osobowy ( podpisany własnoręcznie)dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 
f) oświadczenie kandydata( podpisane własnoręcznie), o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata ( podpisane własnoręcznie), że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie ( podpisane własnoręcznie), że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. realizacji świadczeń wychowawczych
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko referenta ds. realizacji świadczeń wychowawczych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz Ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 t. j.)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-03-07 15:15:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach w punkcie kancelaryjnym (pok. nr 2) w godzinach pracy Ośrodka tj. od poniedziałku do piątku od 7.15 do 15.15 lub przesłać pocztą na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta ds. realizacji świadczeń wychowawczych” w terminie do 07.03.2016 r. do godziny 15.15 (decyduje data wpływu oferty do GOPS w Pieckach).
c. Miejsce:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki

VII. Informacje dodatkowe:

Oferty niekompletne lub, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane.
Wybór kandydata nastąpi na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu wiedzy.
 
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej i stronie internetowej GOPS w Pieckach oraz na tablicy ogłoszeń.
Złożonych dokumentów GOPS nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Nowacka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Nowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-26 08:12:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-26 08:16:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-22 13:50:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2584 raz(y)