Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 4/16Drukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 4/16Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. realizacji świadczeń wychowawczych
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
Wymiar etatu: 1/1 etat
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2016-02-25
Ogłoszono dnia: 2016-02-25 przez Teresa Nowacka
Termin składania dokumentów: 2016-03-07 15:15:00
Nr ogłoszenia: Zarządzenie nr 4/16
Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia określone wymagania:
-
Posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;
-
Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
-
Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku
-
Posiada co najmniej wykształcenie średnie;
-
Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
a) wykształcenie średnie lub wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
b) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym
b. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie wyższe: administracyjne, ekonomiczne
b) doświadczenie w pracy z wykorzystaniem programów komputerowych i systemu teleinformatycznego
c) doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku pracy związanym z obsługą klienta
d) preferowane doświadczenie zawodowe związane z przyjmowaniem, weryfikowaniem i rozpatrywaniem wniosków składanych w formie papierowej i w formie teleinformatycznej
e) preferowane doświadczenie zawodowe związane z realizacją programów finansowanych ze środków publicznych
f) doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu lokalnego oraz z administracją samorządową szczebla powiatowego i wojewódzkiego
g) znajomość i umiejętność stosowania przepisów;
-
ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci
-
ustawy o świadczeniach rodzinnych
-
ustawy o finansach publicznych
-
ustawy o samorządzie gminnym
-
ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
h) umiejętność:
-
obsługi programów MS Office,
-
sporządzania strategii, analiz, prezentacji,
-
analitycznego myślenia, podejmowania decyzji,
-
pracy na programach komputerowych
-
obsługi klienta w systemie teleinformatycznym
-
posiadanie prawa jazdy kat, B
i) odporność na stres, stanowczość, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, asertywność,
j) preferowana znajomość zagadnień dotyczących EFS oraz innych źródeł finansowania zewnętrznego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego składanego w formie papierowej
b) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego składanego za pomocą systemu teleinformatycznego
c) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych
d) współpraca z urzędami administracji publicznej za pomocą min. systemów teleinformatycznych, w zakresie koordynacji realizacji świadczeń wychowawczych
e) samodzielne pozyskiwanie lub weryfikacja od organów podatkowych, emerytalno – rentowych oraz z rejestrów publicznych drogą elektroniczną lub pisemną, informacji niezbędnych do prowadzenia postępowania administracyjnego dot. przyznawania świadczeń wychowawczych
f) prowadzenie ewidencji wniosków, które wpłyną w formie papierowej oraz wprowadzanie danych do systemu elektronicznego
g) udzielanie stosownych informacji dla osób ubiegających się o przyznanie świadczeń wychowawczych, o trybie postępowania i uprawnieniach tych osób
h) przygotowywanie projektów pism, informacji, zaświadczeń i decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń wychowawczych
i) prowadzenie, zabezpieczanie i archiwizowanie ( w wersji papierowej i elektronicznej) dokumentacji świadczeniobiorców
j) przygotowywanie zapotrzebowania na środki finansowe przeznaczone na wypłaty świadczeń oraz sporządzanie list wypłat w/w świadczeń
k) sporządzanie analiz i sprawozdawczości z realizacji w/w świadczeń
l) prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń
ł) prowadzenie innych spraw wynikających z potrzeb pracodawcy, związanych min. realizacją świadczeń rodzinnych ( naliczanie składek ZUS od pobieranych świadczeń)
m) współpraca z pracownikami realizującymi świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, pracownikami socjalnymi i pracownikami księgowości GOPS.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługa sprzętu biurowego,
Umowa o pracę na czas określony od marca 2016 r. w wymiarze 1/1 etat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,1%.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) zawierający szczegółowe informacje na temat doświadczenia zawodowego ( zakresu wykonywanych prac), posiadanego wykształcenia, kwalifikacji i stażu pracy,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
d) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy lub doświadczenie zawodowe
e) kwestionariusz osobowy ( podpisany własnoręcznie)dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
f) oświadczenie kandydata( podpisane własnoręcznie), o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata ( podpisane własnoręcznie), że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie ( podpisane własnoręcznie), że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. realizacji świadczeń wychowawczych
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko referenta ds. realizacji świadczeń wychowawczych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz Ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 t. j.)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-03-07 15:15:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach w punkcie kancelaryjnym (pok. nr 2) w godzinach pracy Ośrodka tj. od poniedziałku do piątku od 7.15 do 15.15 lub przesłać pocztą na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta ds. realizacji świadczeń wychowawczych” w terminie do 07.03.2016 r. do godziny 15.15 (decyduje data wpływu oferty do GOPS w Pieckach).
c. Miejsce:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki
VII. Informacje dodatkowe:
Oferty niekompletne lub, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane.
Wybór kandydata nastąpi na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu wiedzy.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej i stronie internetowej GOPS w Pieckach oraz na tablicy ogłoszeń.
Złożonych dokumentów GOPS nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 4/16Drukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 4/16
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Teresa Nowacka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Nowacka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-26 08:12:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-26 08:16:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-03-22 13:50:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2580 raz(y) |