Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -Szczegóły informacji
Ogłoszenie: OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko Referent ds. świadczeń rodzinnych w GOPS w Pieckach.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2023-07-06
Ogłoszono dnia: 2023-07-06
Termin składania dokumentów: 2023-07-21 12:00:00
Nr ogłoszenia: -
Zlecający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia
Kierownika GOPS w Pieckach Nr 16/2023
z dnia 5 lipca 2023 roku
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie kierunkowe: administracyjne, prawnicze, ekonomiczne,
- preferowane doświadczenie w pracy z zakresu administracji,
- umiejętność przewidywania skutków podjętych działań, zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, m.in. drukarki/ kserokopiarki, niszczarki,
- znajomość obsługi komputera w tym dobra znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel, itd.),
- znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością przepisów:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. 2023 poz. 775)
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530.)
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. 2023 poz. 390)
- ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów
(Dz.U. 2020 poz. 1297)
- ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”
(Dz. U. 2022 poz. 1329)
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. 2023 poz. 556),
- ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz Rozporządzenie ogólne o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)
- rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 lipca 2017r w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz zakresu informacji, jakie mają być zawarte we wniosku, zaświadczeniach i oświadczeniach o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i weryfikowanie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych;
- przygotowywanie decyzji administracyjnych oraz postanowień w sprawach indywidualnych z zakresu przyznawanych świadczeń;
- opracowywanie i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach o jednorazowe świadczenie na podstawie ustawy z dnia 04.11.2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
- przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu;
- przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń;
- sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe;
- prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń oraz dokumentacji świadczeniobiorców;
- sporządzanie sprawozdań, materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu świadczeń;
- współpraca w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego z regionalnymi ośrodkami polityki społecznej oraz urzędami wojewódzkimi;
- prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń;
- odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń;
- odpowiedzialność za zabezpieczenie danych osobowych przetwarzanych w zakresie realizowanych zadań
- archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- wymiar czasu pracy: 1/1 etat,
- planowany termin zatrudnienia:
- sierpień 2023r.- umowa zlecenie,
- wrzesień 2023r. – umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia,
- praca w siedzibie GOPS w Pieckach, ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki.
- praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach 715 - 1515, przy monitorze ekranowym, wymagająca bezpośredniej obsługi petenta.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Poniżej 6 %
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- list motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
- życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie oraz doświadczenie zawodowego wskazane w ogłoszeniu o naborze,
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-07-21 12:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki w Punkcie Kancelaryjnym w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO ds. świadczeń rodzinnych” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 lipca 2023r., do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do GOPS w Pieckach).
c. Miejsce:
Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki w Punkcie Kancelaryjnym
VII. Informacje dodatkowe:
W czerwcu 2023r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Zasady rekrutacji: wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika GOPS w Pieckach. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gops.piecki.com.pl.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputeremVIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.), zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki.
- W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych za pośrednictwem poczty email: iodo.gops@piecki.com.pl bądź kierując korespondencję na adres Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych, Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych.
- Pozyskane dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną w oparciu o ustawę z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz na zasadach określonych w procedurach wewnętrznych.
- Pani/Pana dane nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność ich udostępniania wynikać będzie z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak ujawniane innym podmiotom na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Ośrodka, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana, narusza przepisy RODO,
- Podanie przez Panią/Pana następujących danych osobowych:
a) imię (imiona), nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie i przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 221 §1 ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. ( Dz. U. z 2022 poz. 1510 ze zm.),
b) obywatelstwo, potwierdzenie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na w/w stanowisku, informacja o zdolności do czynności prawnych, informacja o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz poświadczenie o niekaralności jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U.2022 poz. 530),
c) informacja o spełnieniu wymagań zamieszczonych w ogłoszeniu jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 13 ust. 2a ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.(Dz.U.2022 poz. 530), a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak spełnienia wymogów formalnych
9. Podanie przez Panią/Pana informacji dotyczących niepełnosprawności jest dobrowolne, lecz wymagane zgodnie z art. 13 ust. 2a ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U.2022 poz. 530) jeżeli zamierza Pani/Pan skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
10. Podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych, niż wymienione w punkcie 8) i 9), jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, która może zostać przez Panią/Pana odwołana w dowolnym czasie.