Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Stanowisko ds. administracyjno-kadrowych i zamówień publicznych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2022-12-23
Ogłoszono dnia: 2022-12-23
Termin składania dokumentów: 2023-01-03 15:00:00
Nr ogłoszenia: -
Zlecający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) Kandydatem może być osoba, która: spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3
Ustawy o pracownikach samorządowych,
2) posiada wykształcenie średnie lub wyższe, preferowany kierunek m.in.: ekonomia, administracja, prawno-ekonomiczny
3) Posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw kadrowych w jednostkach samorządu terytorialnego (min. 2 lata).
4)posiada obywatelstwo polskie
5)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni praw publicznych
6) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciw mieniu, obrotowi
gospodarczemu, przeciw działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko
wiarygodności dokumentów lub przestępstwa skarbowe
7)nieposzlakowana opinia
Ustawy o pracownikach samorządowych,
2) posiada wykształcenie średnie lub wyższe, preferowany kierunek m.in.: ekonomia, administracja, prawno-ekonomiczny
3) Posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw kadrowych w jednostkach samorządu terytorialnego (min. 2 lata).
4)posiada obywatelstwo polskie
5)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni praw publicznych
6) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciw mieniu, obrotowi
gospodarczemu, przeciw działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko
wiarygodności dokumentów lub przestępstwa skarbowe
7)nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość programów i technik komputerowych, ze szczególnym uwzględnieniem edytorów tekstu i
arkuszy kalkulacyjnych- pakiet Microsoft Office (Word, Excel),
2) znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji przepisów w zakresie:
a) ustawy o pracownikach samorządowych
arkuszy kalkulacyjnych- pakiet Microsoft Office (Word, Excel),
2) znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji przepisów w zakresie:
a) ustawy o pracownikach samorządowych
b) przepisy Kodeksu Pracy,
c) ustawy o samorządzie gminnym,
d) ustawy o pomocy społecznej,
e) ustawy - prawo zamówień publicznych
c) ustawy o samorządzie gminnym,
d) ustawy o pomocy społecznej,
e) ustawy - prawo zamówień publicznych
3) komunikatywność, sumienność, silna motywacja i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
4) umiejętność pracy w zespole, w stresujących warunkach, pod presją czasu i różnorodności zadań,
5) umiejętność wyznaczania priorytetów i dobrej organizacji pracy własnej,
6) umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowe np. PŁATNIK/CENZUS.
4) umiejętność pracy w zespole, w stresujących warunkach, pod presją czasu i różnorodności zadań,
5) umiejętność wyznaczania priorytetów i dobrej organizacji pracy własnej,
6) umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowe np. PŁATNIK/CENZUS.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw kadrowych i rozliczeń kadrowo-płacowych
2) przygotowywanie dokumentacji, związanej z rekrutacją, zatrudnianiem
i zwalnianiem pracowników, oraz osób zatrudnionych na umowach cywilno-prawnych, udział w komisjach rekrutacyjnych,
3) kompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
4) prowadzenie innych spraw kadrowych w tym:
i zwalnianiem pracowników, oraz osób zatrudnionych na umowach cywilno-prawnych, udział w komisjach rekrutacyjnych,
3) kompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
4) prowadzenie innych spraw kadrowych w tym:
- ewidencji czasu pracy i rozliczeń umów cywilnoprawnych
-obliczanie wymiaru urlopu
- list obecności pracowników,
- księgi wyjść służbowych i prywatnych,
5) sporządzanie i wydawanie stosownych dokumentów na prośbę pracowników i urzędów, zaświadczeń
o zatrudnieniu,
6) prowadzenie ewidencji zaświadczeń lekarskich pozyskanej za pośrednictwem portalu ZUS-PUE,
7) aktualizowanie dokumentacji pracowniczej na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
8) prawidłowe prowadzenie dokumentacji RODO,
9) organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych za specjalistą ds. BHP, wydawanie skierowań na
pracownicze badania lekarskie,
10) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu kadr i administracji,
11) składanie wniosków o organizację prac społecznie użytecznych i staży, praktyk
12) organizowanie służby przygotowawczej pracownikom podejmującym po raz pierwszy pracę na
stanowisku urzędniczym,
13) wydawanie i prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącą oceny ryzyka zawodowego stanowisk pracy w Ośrodku,
15) prowadzenie ewidencji wyjść prywatnych i godzin nadliczbowych,
16) sporządzanie kwartalnej informacji PFRON,
17) prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i spraw BHP
18) prowadzenie rejestrów zarządzeń wydanych przez kierownika Ośrodka, regulaminów, instrukcji 19)zabezpieczanie dokumentacji kadrowej z zachowaniem przepisów rozporządzenia RODO i ustawy
o ochronie danych osobowych
20)obsługa administracyjna, udzielanie wstępnej informacji interesantom z zachowaniem standardów
obsługi interesanta
5) sporządzanie i wydawanie stosownych dokumentów na prośbę pracowników i urzędów, zaświadczeń
o zatrudnieniu,
6) prowadzenie ewidencji zaświadczeń lekarskich pozyskanej za pośrednictwem portalu ZUS-PUE,
7) aktualizowanie dokumentacji pracowniczej na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
8) prawidłowe prowadzenie dokumentacji RODO,
9) organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych za specjalistą ds. BHP, wydawanie skierowań na
pracownicze badania lekarskie,
10) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu kadr i administracji,
11) składanie wniosków o organizację prac społecznie użytecznych i staży, praktyk
12) organizowanie służby przygotowawczej pracownikom podejmującym po raz pierwszy pracę na
stanowisku urzędniczym,
13) wydawanie i prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącą oceny ryzyka zawodowego stanowisk pracy w Ośrodku,
15) prowadzenie ewidencji wyjść prywatnych i godzin nadliczbowych,
16) sporządzanie kwartalnej informacji PFRON,
17) prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i spraw BHP
18) prowadzenie rejestrów zarządzeń wydanych przez kierownika Ośrodka, regulaminów, instrukcji 19)zabezpieczanie dokumentacji kadrowej z zachowaniem przepisów rozporządzenia RODO i ustawy
o ochronie danych osobowych
20)obsługa administracyjna, udzielanie wstępnej informacji interesantom z zachowaniem standardów
obsługi interesanta
21) obsługa programu kadrowego, programu Płatnik w zakresie wykonywanych obowiązków
22)przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji przetargowej, dokumentacji konkursowej na
realizację zakupów i usług, prowadzenie rozeznania cenowego towarów i usług zgodnie z przepisami
prawa zamówień publicznych,
22)przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji przetargowej, dokumentacji konkursowej na
realizację zakupów i usług, prowadzenie rozeznania cenowego towarów i usług zgodnie z przepisami
prawa zamówień publicznych,
23) sporządzanie przy współpracy z innymi pracownikami, planu zamówień publicznych
24) udział w pracach komisji dot. wyboru najkorzystniejszej oferty zakupu towaru, usługi
25) przyjmowanie korespondencji wpływającej do GOPS w wersji tradycyjnej oraz wpisywanie do księgi wysyłkowej korespondencji wychodzącej, dostarczanie do wysyłki
lub do odbiorcy ( w zastępstwie za pracownika Punktu Kancelaryjnego)
27) prowadzenie rejestru faktur i rachunków oraz przekazywanie pracownikom merytorycznym
celem dokonania opisu zasadności dokonanego zakupu
24) udział w pracach komisji dot. wyboru najkorzystniejszej oferty zakupu towaru, usługi
25) przyjmowanie korespondencji wpływającej do GOPS w wersji tradycyjnej oraz wpisywanie do księgi wysyłkowej korespondencji wychodzącej, dostarczanie do wysyłki
lub do odbiorcy ( w zastępstwie za pracownika Punktu Kancelaryjnego)
27) prowadzenie rejestru faktur i rachunków oraz przekazywanie pracownikom merytorycznym
celem dokonania opisu zasadności dokonanego zakupu
28) inne zadania zlecone przez Kierownika wynikających z bieżących potrzeb GOPS.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca biurowa w wymiarze pełnego etatu na I piętrze budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor i drukarkę, środki łączności: telefon, internet.
Czas pracy : od poniedziałku do piątku w godzinach 715 - 1515.
W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu grudniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
V. Wymagane dokumenty:
1) CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe
(świadectwa, dyplomy, certyfikaty),
3) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
4) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
8) oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii
dokumentów
W.w dokumenty muszą być opatrzone podpisem osoby przystępującej do naboru.
Dokumenty nie podpisane nie będą rozpatrzone.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-01-03 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach (pokój nr 2) ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach w nieprzekraczalnym terminie do dnia
3 stycznia 2023 r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do GOPS w Pieckach).
VII. Informacje dodatkowe:
Zasady rekrutacji:
wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika GOPS w Pieckach. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika GOPS w Pieckach. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gops.piecki.com.pl.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informujemy ,że
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.), zwanego dalej RODO informujemy, iż:
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.), zwanego dalej RODO informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki.
- W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych za pośrednictwem poczty email: iodo.gops@piecki.com.pl bądź kierując korespondencję na adres Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji
na stanowisko ds. administracyjno-kadrowych i zamówień publicznych, Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych. - Pozyskane dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną
w oparciu o ustawę z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz na zasadach określonych w procedurach wewnętrznych. - Pani/Pana dane nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy zasadność ich udostępniania wynikać będzie z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak ujawniane innym podmiotom na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Ośrodka, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana, narusza przepisy RODO,
- podanie przez Panią/Pana następujących danych osobowych:
a) imię (imiona), nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie i przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest wymogiem
ustawowym zgodnie z art. 221 §1 ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. ( Dz. U. z 2022 poz. 1510 ze zm.),
ustawowym zgodnie z art. 221 §1 ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. ( Dz. U. z 2022 poz. 1510 ze zm.),
b) obywatelstwo, potwierdzenie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na w/w stanowisku, informacja o zdolności do czynności prawnych, informacja o korzystaniu z pełni
praw publicznych oraz poświadczenie o niekaralności jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U.2022 poz. 530),
praw publicznych oraz poświadczenie o niekaralności jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U.2022 poz. 530),
c) informacja o spełnieniu wymagań zamieszczonych w ogłoszeniu jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 13 ust. 2a ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U.2022 poz. 530), a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak spełnienia wymogów formalnych.
- podanie przez Panią/Pana informacji dotyczących niepełnosprawności jest dobrowolne, lecz wymagane zgodnie z art. 13 ust. 2a ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada
2008 r. (Dz.U.2022 poz. 530) jeżeli zamierza Pani/Pan skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. - podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych, niż wymienione w punkcie 8) i 9), jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, która może zostać przez Panią/Pana odwołana w dowolnym czasie.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach pod nr tel. 573 346 055