ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIECKACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: samodzielne stanowisko ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych w GOPS w Pieckach.

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1/1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2017-07-25

Ogłoszono dnia: 2017-07-25 przez Marta Przekadzińska

Termin składania dokumentów: 2017-08-04 14:30:00

Nr ogłoszenia: -

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)  obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie   średnie lub wyższe ,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) co najmniej 1 rok stażu pracy;
7) wymagana wiedza zawodowa,  w tym znajomość ustaw:
- o pracownikach samorządowych,
- o  samorządzie gminnym,
- o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- o świadczeniach rodzinnych,
- kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawa o postepowaniu egzekucyjnym w administracji,
- akty wykonawcze m.in.:  Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie sprawozdań z realizacji zadań przewidzianych w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz  Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2015 r. w sprawie sposobu i trybu postępowania, sposobu ustalania dochodu oraz wzorów wniosku, zaświadczeń i oświadczeń o ustalenie prawa do świadczenia z funduszu alimentacyjnego
8) stan  zdrowia pozwalający  na  zatrudnienie  na  stanowisku  urzędniczym.
b. Wymagania dodatkowe:
1)doświadczenie w pracy z wykorzystaniem programów komputerowych,
2)preferowane doświadczenie w pracy z zakresu  administracji i finansów publicznych,
3)umiejętność przewidywania skutków podjętych działań, zdolność analitycznego myślenia,
4)zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole i szybkiej reakcji w zależności  od sytuacji, odporność na stres, odpowiedzialność;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa   do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń  z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,
3)Archiwizacja dokumentacji,
4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,
5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:
- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,
- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,
- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,
- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego,
-  kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,
- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,
-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,
- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,
6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń  z funduszu alimentacyjnego,
7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

-  praca jednozmianowa  w   Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w   Pieckach;
-  wyposażenie stanowiska: komputer, drukarka, kopiarka,
-  środki łączności: telefon, internet.
Czas pracy :  od poniedziałku do piątku w godzinach   715    -     1515.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

9 %

V. Wymagane dokumenty:

kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
-  list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
- życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających:  wykształcenie,  posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska podinspektora  oraz doświadczenia zawodowego wykazanego w ogłoszeniu o naborze;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub  
oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-  zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
- kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-  oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na  przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U.  z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-08-04 14:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach (pokój nr 2) ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem  „NABÓR NA STANOWISKO ds. świadczeń z FA”
c. Miejsce:
Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach (pokój nr 2) ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki 

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika GOPS w  Pieckach. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  www.bip.gops.piecki.com.pl.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest  złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
-  zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
-  zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym
wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach  pod nr tel. 665-413-888 
 
 
Kierownik GOPS Piecki
/-/ Teresa Nowacka
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Przekadzińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Nowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-25 14:27:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-25 14:32:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-06 14:23:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3497 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony